-
Główna
-
Aktualności
-
Wydarzenia
-
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof. Międzynarodowy sędzia piłkarski wesprze działania marketingowe lidera rynku systemów aluminiowych.
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof. Międzynarodowy sędzia piłkarski wesprze działania marketingowe lidera rynku systemów aluminiowych.
26.06.2024
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem
marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do
produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. Nawiązanie współpracy
z arbitrem to część szerszej strategii spółki, w ramach której chce ona jeszcze
mocniej zaznaczyć swoją obecność na zagranicznych rynkach i popularyzować zasady
zrównoważonego budownictwa oraz potrzebę troski o środowisko naturalne. Częścią
działań promocyjnych, które wesprze Szymon Marciniak, będzie międzynarodowa kampania
„Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” skupiająca się na kwestii efektywności
energetycznej budynków i korzyści, jakie niesie ona dla klimatu i inwestorów.
Jednymi
z kluczowych celów Aluprof, ujętych w długofalowej strategii firmy, są promowanie
zrównoważonego budownictwa i ochrona klimatu. Zgodnie z przyświecającym spółce hasłem
„Let’s build a better future” regularnie wprowadza ona na rynek innowacyjne produkty, które
pozwalają istotnie poprawić izolacyjność termiczną budynków i tym samym
zredukować zużycie energii niezbędnej do ich ogrzania (latem) i chłodzenia
(zimą). Będąc marką działającą globalnie, dla której – w kontekście prowadzonej
działalności, ale też ochrony środowiska – kluczowe są zasady fair play, zdecydowano
o nawiązaniu długofalowej współpracy z najlepszym polskim sędzią piłkarskim
Szymonem Marciniakiem. Z pomocą nowego ambasadora Aluprof chce jeszcze
skuteczniej docierać ze swoją ofertą do klientów, zarówno w kraju jak i za
granicą, i promować kompleksowe, energooszczędne rozwiązania „all in one” pozwalające
na znaczne oszczędności w rachunkach za energię oraz przyczyniające się do
poprawy klimatu.
Aluprof w jednym zespole z Szymonem Marciniakiem
Częścią
działań promocyjnych realizowanych we współpracy z Szymonem Marciniakiem będzie
globalna kampania „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”. Jej celem jest
zachęcenie inwestorów do zwiększenia efektywności energetycznej budynków i
promocja rozwiązań Aluprof, które to umożliwiają: energooszczędnych okien,
drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych z aluminium. Produkty te nie tylko
posiadają certyfikaty energooszczędności, ale powstają na bazie niskoemisyjnych
profili aluminiowych Low Carbon, o niskim śladzie węglowym i wysokiej
zawartości materiału z recyklingu. Ślad węglowy tych profili wynosi jedynie 3,3
kg CO2e/k. Wspomniana kampania obejmie m.in. spoty w telewizji, reklamy w
prasie oraz działania w internecie i mediach społecznościowych.
„Kampania
„Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami” doskonale wpisuje się w strategię
Aluprof, w ramach której chcemy promować zasady zrównoważonego budownictwa i
troskę o środowisko naturalne. Celem akcji jest podkreślenie korzyści
wynikających z zastosowania w domach inwestorów indywidualnych okien, drzwi i
osłon przeciwsłonecznych z aluminium. Kluczową kwestią jest poprawa
efektywności energetycznej budynków, która przekłada się na oszczędności
finansowe w portfelach inwestorów. Drugi aspekt to kwestie związane z ochroną
klimatu i planety. Mając na uwadze wyznawane przez nas wartości i fakt, że
działamy globalnie, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z arbitrem
piłkarskim uznanym nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej – Szymonem
Marciniakiem, który sędziował m.in. mecz finałowy Mistrzostw Świata 2022 czy
finał Ligi Mistrzów UEFA 22/23. Międzynarodowa rozpoznawalność naszego
ambasadora w połączeniu z propagowanymi przez niego zasadami fair play
doskonale współgrają z założeniami kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad
kosztami”, której ważnym elementem jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło
„Gramy fair z naturą”, podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor
marketingu i PR Aluprof.
„Praca
sędziego to synonim perfekcji i bezpieczeństwa. Produkty Aluprof
odzwierciedlają te same wartości – zapewniają bezpieczeństwo, jednocześnie
wspierając zrównoważony rozwój. Współpraca z Aluprof to dla mnie strzał w
dziesiątkę! Jako sędzia piłkarski, zawsze kładę nacisk na zasady fair play.
Produkty Aluprof to nie tylko nowoczesne i trwałe rozwiązania, ale także
zrównoważone produkty, które wpisują się w ideę zielonej przyszłości – grają
fair z naturą. Dzięki naszym wspólnym wartościom możemy grać do jednej bramki,
budując lepszą przyszłość – dodaje Szymon Marciniak.
Jako
lider wśród producentów architektonicznych systemów aluminiowych w Polsce, Aluprof
z sukcesem rozszerza swoją obecność na inne kraje i kontynenty – obecnie firma
posiada 9 spółek handlowych w Europie i USA. Zagranicznej ekspansji towarzyszą
intensywne działania marketingowe: poza zmianą domeny na www.aluprof.com i otwarciem showroomów w
Londynie, Pradze i Wietnamie spółka prowadzi globalną kampanię marketingową
realizowaną na wielu rynkach. Aby jeszcze skuteczniej docierać z ofertą do
klientów zagranicznych zdecydowano, że także najnowsza kampania „Panuj nad
klimatem, panuj nad kosztami” będzie miała międzynarodowy zasięg.
Lider i innowator branży
Aluprof SA należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA —
notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i
najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Spółka posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w
Europie i USA. Jest obecna w ponad 50 krajach oraz prowadzi ekspansję na
kolejne światowe rynki. Firma dostarcza innowacyjne, energooszczędne i
bezpieczne systemy aluminiowe przeznaczone do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych dla branży budowlanej i
konstrukcyjnej. Zgodnie z hasłem „Let’s build a better future” Aluprof
promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża odpowiedzialne
działania m.in. na rzecz redukcji śladu węglowego. Więcej informacji na stronie
producenta: https://aluprof.com